من اگه بد بودم خوب بودم عجیب بودم سنگ بودم خر بودم هر چی بودم
خودم بودم با احساسات همون موقعیت و لحظه بازیگر نبودم. خود خود خودم بودم :) چیزیکه لیاقت نداشتین ! +بمونه
برای خودم میدانی!!!...
ما را در سایت میدانی!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: سه شنبه 7 شهريور 1402 ساعت: 13:24