بخدا آدم از خود راضیای نیستم ولی واقعا به یکی مثه خودم احتیاج دارم تو زندگیم. هیشکدوم ازینا جوری که من هواشونو دارم، هوامو ندارن و کنارم نیستن. خیلی نیاز دارم سرمو بزارم روشونه یکی و باخیال راحت چشامو ببندم میدانی!!!...
ما را در سایت میدانی!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37