روا نبود

خرید بک لینک

اونجا که شهریار میگه از من گذشت و من هم از او بگذرم ولی با چون منی،به غیرمحبت، روا نبود احتماالا توی مظلومانه ترین و حسرت زده ترین و رنجیده ترین حالت یک انسان بوده... میدانی!!!...

ما را در سایت میدانی!!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 20:15

صفحه بندی