میدانی!!!

متن مرتبط با «خودم» در سایت میدانی!!! نوشته شده است

برای خودم

  • نیلوبلاگ

    u200fمن اگه بد بودم خوب بودم عجیب بودم سنگ بودم خر بودم هر چی بودم خودم بودم با احساسات همون موقعیت و لحظه بازیگر نبودم. خود خود خودم بودم :) چیزیکه لیاقت نداشتین ! +بمونه برای خودم...

    ادامه مطلب
  • بمونه برای خودم

  • نیلوبلاگ

    موقع عصبانيت حواستون باشه باكی و چجوری دارين حرف ميزنيد! همه چيز حل ميشه و حالتون خوب ميشه اما يه حرفايی،يه لحنايی هيچوقت از دل طرف مقابل پاك نميشه....

    ادامه مطلب