
با من از تنهایی صحبت نکنید. من همونم که درد و دل همرو میشنوه و کسی تا حالا گریهشو ندیده....
ادامه مطلب
دیدی بعضی وقتا دوس داری کار و درس و خانواده و دوستات و همه رو بذاری کنار، گوشیتو خاموش کنی، ۴۸ ساعت بری جایی که هیچکس حتی یادش نیاد تو کی بودی و کجا رفتی؟! همون حس......
ادامه مطلب